torsdag den 4. december 2014

Højt at flyve, langt at falde ...

Når men det gik jo helt fantastisk i sidste uge. Men så kom weekenden og to dage med børnefri. Vi fejrede det med lange arbejdsdage og rigeligt med slasket mad. Med cola til. Og med chokolade til.

Jeg kan ikke stoppe igen, når jeg først jeg åbner for det. Det er ligesom at dryppe én dråbe opvaskemiddel ned i opvaskevandet og se al spænding forsvinde øjeblikket. Al styrke forsvinder ud af mig i det øjeblik, den første snebold rammer min mund.

Derfra er der kun op ad bakke. Alvorligt op ad bakke, krydret med et barn, der har sover så dårligt, at mine øjne nu klør af træthed - på trejde dagen. Nogle heftige dage på arbejde og til sidst en rygrad som en regnorm. Jeg ved godt, at jeg helt skal holde mig fra slik. Til nøds kan jeg klare chokolade med meget høje procenter, uden at gå amok.

Så siden fredag har jeg været tilbage i den dårlige gænge med alt for meget sukker og alt for lidt morgenmad.

I morgen starter jeg igen. Så har jeg også weekenden til at komme godt op i gear igen inden næste uge truer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar