torsdag den 27. november 2014

Slut med sukkerkrykker

Jeg har vundet en lille bitte sejr over mig selv i dag, da jeg lod være med at drikke en cola, selv om jeg havde lyst. Jeg ved også godt, hvorfor jeg har lyst til cola. Det er en helt særlig arbejdsopgave, som hænger mig langt ud af halsen og som jeg har haft svært ved, hvorfor jeg har belønnet mig selv til at komme igennem arbejdet. Primært med store mængder af sukker. I morgen er den forhåbentlig færdig og jeg skal klappe mig selv på skulderen over, at jeg godt kan gøre det uden sukker-krykker.

Det er jo en lille ting for de fleste, men jeg synes selv, at jeg var ret sej. Den virkelig store udfordringer kommer også først i morgen, hvor ællingerne bliver sendt til Fødeøen og Hr. F og jeg skal være alene hjemme, og holder arbejdsweekend. Her hos os plejer børnefri at betyde sukkeroverlaod og det gør arbejdsweekend sådan set også. Jeg er nok nød til at stramme ballerne ekstra hårdt og spise meget kål med mayo til frokost, hvis jeg skal igennem det uden at falde alt for meget i.

Ønsk mig held og lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar