lørdag den 10. marts 2012

Den stores mission!

For at Fru Forstad ikke bliver oversvømmet med ligegyldige indlæg om mit forsøg på at tabe mig, vil den slags fremover blive skrevet om her på den fantastiske blog FruFitness.

Tag ikke fejl. Jeg er ikke for alvor FruFitness, i hvertfald ikke hvis man skal se på mit kendskab til fitness, eller på min kropsform på den sags skyld. Men jeg tror virkelig meget på konceptet 'fake it till you make it'. Derfor kaster jeg mig ud i at udbrede mig om ,hvordan det er muligt at tabe sig. Eller hvordan jeg har tænkt mig at gøre det.

Dette er blog skrevet af en, der ikke har nogen uddannelse inden for diæter, motion, mindfulness eller noget der minder om. Jeg skriver udelukkende om egne erfaringer og prøver så vidt det er muligt at linke til nogen, der har forstand på givet emne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar