mandag den 26. marts 2012

Der er altid en anledning

Det går ok, det der med ikke at spise slik. Men jeg gør også en virkelig stor indsats for at ændre mine tænkerbaner. For hvis det bare er almindelig mig, der bestemmer, så er kan jeg altid finde en god anledning for at spise noget kage eller chokolade. F.eks har solen skinnet i weekenden, det er for mig og sukkerdellen lig med en lækker is eller to. Der har været foredrag og møde på arbejde, det er lige med en kage eller to. I går var jeg endda til hækle-café, hvor der allerede var købt kage til mig da jeg kom, så er det jo mega uhøfligt ikke at spise det. Jeg valgte den uhøflige vej, og der var vist ingen der opdagede det. Altså andre end mig selv, som er så tilfreds, at jeg nu vælger og prale med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar