tirsdag den 20. marts 2012

Jeg kan ikke anbefale

At kaste sig ud i helt ny og sukkerfri diæt 1,5 dag før mens. Jeg er sliksulten normalt, men når jeg har periode, er jeg bare et chokoladekrævende monster! Det er sørmer ikke spor sjovt på 2. dagen af en livsstilsændring, der fordre ingen slik til at starte med. Hvad endnu værre er, at jeg har gemt en Ritter Sport et hemmelig sted i hjemmet (fra den gang hvor jeg spiste slik ik'?) og nu er jeg kommet i tanke om den, og har mega meget lyst til at opgive hele projekt: Væk med sukkerdelle, eller i hvertfald transformere det til Frem med sukkerdelle.

Men ellers går det godt med spis maven flad projektet, jeg har skovlet grønsager ind, spist de rigtige ting til mellemmåltiderne og ikke kørt noget ind jeg skal lade være med. Jeg har udskudt min løbetur til i morgen, hvor det forhåbentligt blæser lidt mindre og jeg forhåbentlig er lidt mere frisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar